No septiņiem vairs tikai trīs: OBO ražojumu jaunā struktūra

OBO Bettermann gan drukātos materiālos, gan tiešsaistē prezentē savus produktus jaunā, vēl pārskatāmākā struktūrā. Mūsu septiņas līdzšinējās produktu vienības tagad tiks pārgrupētas trijās augstāka pakārtojuma izmantošanas jomās. Tas ļauj ne tikai vienkāršāk attēlot produktus, bet arī skaidrāk un tuvāk reālajai praksei atainot izmantošanas jomas.

Jaunās izmantošanas jomas ir industriālās instalācijas ēku instalācijas un aizsardzības instalācijas. Pie industriālajām instalācijām pieder kabeļu nesošās sistēmas, savienošanas un piestiprināšanas sistēmas, kas paredzētas industriālajai struktūrai un infrastruktūras vajadzībām. Ēku instalācijās ietilpst vadu instalēšanas un zemgrīdas instalāciju produkti, kas paredzēti pārvaldībai, tehnisko funkciju ēkām un arhitektūrai. Visbeidzot aizsardzības instalāciju kategorijā ir apvienota OBO kompetence zibensaizsardzībā, pārsprieguma aizsardzībā un ugunsdrošībā.

Trīs jaunās jomas ir atpazīstamas it visur, pateicoties mūsu izteiksmīgajām ikonām. 

Atbilstoši jaunajam produktu klāsta iedalījumam OBO katalogi pārstāv pilnīgi jaunu koncepciju, kurā produktu klāsts ir sagrupēts trijos produktu katalogos – industriālajās, ēku un aizsardzības instalācijās. Projektētāju katalogi papildina piedāvājumu ar projektēšanas palīglīdzekļiem, montāžas piemēriem un citu informāciju par atsevišķu produktu instalēšanu. Mūsu katalogus var lejupielādēt . 

Lai saņemtu katalogu arī drukātā formā, varat vienkārši pasūtīt pa telefonu vai pieprasīt katalogus mūsu .

Tiešsaistē jaunā struktūra atkal ir atrodama OBO mājaslapā ar pielāgotu izvēļņu struktūru. Vietnes apmeklētāji tagad var uzklikšķināt uz trīs izmantošanas jomām un izvēlēties sev piemērotos produktus.

 “Mūsu produktu prezentācija kļūst saprotamāka un pārskatāmāka patērētājiem gan tiešsaistē, gan bezsaistē. It īpaši tas attiecas uz starptautiskajiem tirgiem” saka OBO Bettermann tirdzniecības vadītājs Matiass Gerstbergers (Matthias Gerstberger). “Mūsu mērķis ir nodrošināt klientiem mūsdienīgu un uz lietotāju orientētu redzējumu un struktūru gan produktu, gan komunikācijas līmenī.”

Attēlu galerija

Downloads